Rzeźba Gabinetowa IKARUS
Cena regularna:
towar niedostępny





Opis
Rzeźba Gabinetowa Postać, IKARUS
Rzeźba przedstawiająca ludzką postać, wykonana z metalu, gliny i betonu, to intrygujące dzieło, które harmonizuje piękno niedoskonałej formy z subtelnymi emocjami. Postać, spleciona z gliny i otoczona skomplikowaną siecią nieregularnych linii, przywodzi na myśl korzenie i gałęzie drzew, tworząc emocjonalny krwiobieg rzeźby. Te linie, niczym żywe nerwy, oplatają postać, nadając jej dynamiczną i poruszającą teksturę, która wciąga widza w intymny dialog z materią.
Rzeźba ta zachęca widza do głębokiej refleksji nad pięknem ukrytym w niedoskonałościach oraz nad siecią powiązań, które definiują naszą tożsamość.
Wymiary rzeźby:
Wysokość: 83 cm
Waga: 5 kg
Kolorystyka:
Kolorystyka rzeźby została starannie dobrana, aby uwydatnić jej charakter. Delikatny połysk, częściowo zmatowiony, dodatkowo podkreśla szlachetność wykończenia. Użyte barwy to brąz antyczny, stare złoto i matowa czerń. Zdjęcia rzeźb zostały wykonane celowo w różnym oświetleniu, aby ukazać paletę kolorystyczną i detale zmieniające się w zależności od barwy i natężenia światła.
Autor: Krystyna Siwek
Rzeźby są wysyłane z certyfikatem autentyczności, sygnowane na spodzie podstawy.
Dostawa:
Artystka dba nie tylko o jakość, ale również o bezpieczeństwo wysyłki. Rzeźby są starannie i solidnie zapakowane, zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym. Rzeźby wysyłane są kurierem z opcją dostawy "ostrożnie". Opakowanie rzeźby składa się z kilku warstw, które tworzą mocną konstrukcję, zapewniając bezpieczeństwo w trakcie transportu.
Rzeźba Młoda Sztuka - Małe Rzeźby Gabinetowe
Charakterystyczną cechą młodej sztuki jest łączenie różnych form i mediów. Materiały, z których wykonana jest rzeźba – metal, glina i beton – wprowadzają dodatkowy kontekst w odbiorze. Metal, chłodny i trwały, symbolizuje siłę i niezłomność. Glina, ciepła i podatna na formowanie, przypomina o kruchości i plastyczności ludzkiego ciała oraz duszy. Beton, solidny i surowy, podkreśla związek człowieka z przemysłową rzeczywistością współczesnego świata. Te trzy materiały, choć różnorodne, harmonijnie łączą się, tworząc spójną całość.
Jednak to nie materiały same w sobie, lecz sposób ich zastosowania w tej biomorficznej formie sprawia, że rzeźba ma w sobie coś magicznego. Jej kształty, nieoczywiste i nieregularne, budzą skojarzenia z naturalnymi formami – korzeniami i gałęziami drzew, pajęczyną krwioobiegu. Ta organiczna nieregularność sprawia, że dzieło oddycha i pulsuje własnym życiem, jakby było zatrzymane w wiecznym ruchu.